סגנון עיצוב מודרני עם חמימות ואוירה נעימה-זה אפשרי

0
327
עיצוב פנים מודרני
קרדיט:shukimeir.co.il

עיצוב הבית בסגנון מודרני נחשב  נפוץ ומקובל מאוד  היום. אם בעבר  הסגנון המודרני נחשב קר   ומנוכר כי הוא מבוסס על קוים נקיים וסגנון מינימליסטי, היום סגנון מודרני הארד קור פחות נפוץ אלא נפוץ יותר סגנון אקלקטי המשלב בין קוים נקיים, שמירה על חלל מרווח ופתוח אך זאת בשילוב של אלמנטים המכניסים חמימות ואווירה ביתית. אלמנטים אלה יכולים להיות  מחומרים טבעיים כמו עץ. עיצוב פנים מודרני כולל בתוכו גם פריטים אלה  המשתלבים היטב בחלל הופך את הסגנון המודרני הקר לנעים וחמים יותר. גם שטיחים או פריטי טקסטיל אחרים כמו כריות מוסיפים לחלל חמימות וביתיות. למרות האוירה הביתית שמכניסים אותם אלמנטים, סגנון זה לא נראה רק בבתים פרטיים. היום יותר ויותר משרדים או חללים מסחריים כמו חנויות משלבים בין המודרניות לאלמנטים המכניסים כפריות וחמימות.

מודרנית עם אוירה  חמימה בסלון

הסלון הוא אחד החללים המרכזיים בבית, לכן סגנון העיצוב של הסלון משפיע על עיצוב הבית כולו. סגנון עיצוב  מודרני בסלון בא לידי ביטוי קודם כל בחלוקה נכונה של החלל. מומלץ להקדיש אזור מסוים גם לאחסון כדי שחפצים לא יהיו מפוזרים בו. כדאי גם לברור היטב את החפצים כמו ספרים או קישוטים רבים מדי בספריה או במזנון הסלון כשהם גלויים. הדבר עלול ליצור מראה עמוס אשר  פחות רצוי כאשר הקו עימו הולכים הוא עיצוב פנים מודרני. ניתן לבחור מעט ספרים או פריטים דקורטיביים שיהיו גלויים ויתנו טאץ' ביתי יותר. יתר הפריטים מומלץ לאחסן במקומות סגורים כמו מגירות. גם שולחן סלון בעיצוב מודרני הוא קליל הרבה יותר. אפשר  לבחור בשולחנות קפה קטנים יחסית. מעבר לכך, החומרים הדומיננטיים צריכים להיות חומרים המשתלבים בסגנון זה כמו זכוכית או מתכת. גם התאורה כדאי שתהיה מינימליסטית ולא תתפוס נפח גדול מדי בחלל. צבעים בהירים ישלימו את המראה המודרני. עם זאת, כדאי "לרפד" מעט את החדר בפריטים שיכניסו כתמי צבע כמו מנורה ייחודית, פסל צבעוני וניתן כמובן להכניס צמחיה, אמיתית אם ישנה  תאורה טבעית מספיקה או מלאכותית.

משרד בסגנון מודרני- ביתי

כאמור, היום גם במשרדים ישנו שילוב בין המודרני לביתי. בעבר, לא הושם כמעט דגש על עיצוב אלא על פונקציונליות בלבד והמראה היה קר ותעשייתי במשרדים רבים. היום ישנן אפשרויות רבות לעיצוב משרדים. ישנה כמובן חשיבות רבה לפונקציונליות ולנוחות. עיצוב המשרד כולל מציאת פתרונות אחסון טובים ומספקים, תכנון וחלוקת החלל בצורה נוחה לעובדים, ריהוט המשרד באופן שיהיה נוח לעבודה. עם זאת ניתן משקל רב גם לעיצוב, במיוחד  במשרדים בהם ישנה גם קבלת קהל או מתקיימות פגישות. הסגנון המודרני בא לידי ביטוי בחלל פתוח ורחב ושימוש בחומרים קלילים. הסגנון הביתי בא לידי ביטוי  בפריטים צבעוניים המפוזרים בחלל בצורה מדודה כנמו גם עציצים וצמחיה. יחד מדובר על עיצוב שאינו עמוס מדי, נעים ונוח אך גם מעניין וססגוני.

שוקי מאיר הוא מעצב פנים בסגנונות שונים כולל עיצוב מודרני בהתאם לרצון הלקוח. הוא מעצב מבנים פרטיים- כולל וילות ובתי יוקרה, חללים מסחריים ומשרדים. מוזמנים לפנות בכל שאלה.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן