מה צריך לדעת על איך לרצף את הבית?

0
408
קרדיט Canva

ריצוף בית הוא לא החלטה פשוטה, ואל תתנו לגובה הרצפה להטעות אתכם- היא צריכה להיות בראש סדר העדיפויות שלכם דווקא בגלל שהיא נמצאת בכל מקום. רצפה היא אלמנט עיצובי לכל דבר, וקיים היום מבחר עצום של אריחים. כשבחורים בחנות ריצוף, לרוב שוכחים לקחת כמה דברים בחשבון ולבסוף מתאכזבים מהתוצאה הסופית- וחבל. כדאי לקחת בחשבון כמה דגשים בבחירת הריצוף: קודם כל- מדובר במשטח שעליו דורכים, ואתם צריכים לקחת בחשבון את דרגת השחיקה שלו. אם אתם רצים עליו, גוררים עליו רהיטים, אם שיש לכם חיות בית- קחו את כל זה בחשבון כשאתם בוחרים ריצוף. חבל לרכוש ריצוף שבסופו של דבר יאכזב אתכם ויישחק מהר ואז יוחלף. בנוסף, זכרו שאתם מעוניינים בריצוף שיהיה יפה לא רק בפני עצמו- אלא על כל רחבי הבית ויתכתב עם כל הרהיטים הקיימים- כדי שלא יווצר מצב שהריצוף יפה- אבל לא קשור ברמה העיצובית לשאר החלל.

ומה בנוגע לריצוף מרפסת, למשל?

ריצוף מרפסת שמש, מרפסת שקיימת בבתים ישנים לרוב ולכן הפכה למאוד פופולארית בתחום השיפוץ, יכול להפוך אותה לפינה של כייף ופינוק בבית- מקום נעים לשבת בו, עם כוס קפה וצמחים מסביב ולהשקיף החוצה. המטרה של הריצוף היא לא רק דקורציה, כי אם משהו שממש יכול להסתים פגמים קיימים- ואפילו רטיבויות בקיר, לדוגמא. אפשר לבצע חיפוי קיר על ידי הדבקה של אריחי קרמיקה או לבצע טיח ולמרוח שפכטל.

אינסטלציה בבית – מה חשוב לזכור?

 עבודות אינסטלציה בבית הן חלק בלתי נפרד כשעושים שיפוץ יסודי לדירה ישנה בה האינסטלציה כבר ישנה ורוצים להחליף, כדי למנוע נזק של  פיצוצי מים שיחרבו את השיפוץ החדש. כלומר, בעצם כשמחליפים את האינסטלציה בבית- מחליפים את "קורי העכביש" המקיפים את הבית (בנוסף לחשמל) שחשוב מאוד שיהיה במצב חדש וטוב ולא יתפוצצו ויהרסו לכם את הקירות, הרהיטים וכדומה. יש בעיות רבות שיכולות לצוץ בצנרת הביתית- וחשוב למצוא בעלי מקצוע טובים ואמינים שיודעים את העבודה. חשוב לזכור שאינסטלציה היא תחום חשוב מאוד לבית, ואסור להתפשר על בעל מקצוע שלא נראה לכם במאה אחוז. מדובר על משהו קריטי שיכול להביא לתוצאות הרסניות אם לא נעשה כשורה. אם אתם בתהליך של שיפוץ הבית ואתם מחפשים בעלי מקצוע אמינים, מקצועיים ורציניים שידעו לתת לכם מענה לכל הדברים שחשוב לכם לעשות- אתם מוזמנים לפנות אלינו- אמינות המשפצים בהנהלת ציון גולן, ונשמח לעמוד לשירותכם. למידע נוסף חייגו 0503365051

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן