מגדלי חיזוק מודולריים וקונסטרוקציית תמיכה עצמאית

0
320
קרדיט https://stream-line.co.il/

מגדל חיזוק מורכב בצורה מודולרית ממספר קטן של רכיבים בסיסיים והתקנים אחרים. מערכת החיבורים המודולריים, כזו שמגדלי החיזוק הם חלק בלתי נפרד ממנה, היא קונסטרוקציה זמנית שנבנית על מנת לספק תמיכה בזמן יציקת בטון – עד לנקודה בה הוא מתקשה ונעשה חזק מספיק כדי לעמוד בפני עצמו ללא כל תמיכה. חברת Stream Line מתמחים בשיפוץ ושיקום תבניות, ותמיד מוכנים עם הפתרונות ההנדסיים החדישים ביותר בתחום הבנייה. חברת Stream Line מספקת מערך מגדלי תמיכה על רגליות פילוס יציבות וחזקות במיוחד, כך שהם פועלים כקונסטרוקציה חזקה המאפשרת תמיכה לרכיבי בטון במשקלים ובגבהים שונים.

יתרונות מגדל חיזוק מודולרי על פני עמוד טלסקופי

המגדל מספק פתרונות מבניים וכלכליים מהירים התומכים ברכיבי בטון מעל חללים גבוהים – ללא כל צורך בציוד הנפה מכל סוג או בכוח אדם רב. למגדל מספר יתרונות שעולים על השימוש בעמוד טלסקופי סטנדרטי. והם מבססים את המגדל כשיטה מקובלת התומכת בתבניות בטון מעל חללים בגובה סטנדרטי. תהליך הבנייה של המגדל מהיר וקל. מכיוון שהוא מחזיק בכושר נשיאה גבוה וניתן להרכבה לגובה רב, קל ליישר ולהתאים את גובה המגדל. בין אם המגדל עשוי מפלדה או יציקות אלומיניום, ניתן לזהות מספר סוגים וצורות של מגדלים:

  • אם היחידה הבסיסית של מגדלים היא מסגרת משולש – אז ניתן להרכיב מגדלים אופקית, הם בצורת מרובע, כאשר כל קומה מורכבת משלושה "משולשים".
  • אם יחידת המגדלים הבסיסית היא מסגרת מרובעת – הרי שכל קומה מורכבת משתי מסגרות מקבילות, בעוד שהמסגרות בכל אחת מהקומות הללו מסתובבות ב-90 מעלות לכיוון המסגרות שמתחתן. צורת המגדל, אופקית, תמיד תהיה מרובעת.
  • בניגוד לשתי המסגרות לעיל, ניתן להרכיב מגדלים המורכבים משתי מסגרות מקבילות , המכונה גם "סולמות", ואשר קשורות זו לזו באמצעות שני זוגות אלכסוניים.
  • מערכת עמודי תמיכה בודדים בעלי כושר נשיאה גבוה, וגובה משמעותי יחסית לעמודים טלסקופיים רגילים בגובה סטנדרטי, המחוברים ביניהם באמצעות מסגרות מסבך. ניתן להרכיב מגדלים אלו גם כמגדלים בודדים וכן רצף של מגדלים.

על מנת לאתר את המגדל העדיף עבור תמיכת תבניות יציקה לבטון, יש לקבוע קריטריונים להשוואה בין סוגי המגדלים השונים; כלכלית או הנדסית, יש לקחת בחשבון קריטריונים אלו בכל פרויקט נתון. חברת Stream Line תשמח להעניק לכם ייעוץ לגבי בחירת מגדל מודולרי המתאים עבור הפרויקט שלכם, ותספק לכם את הציוד הדרוש המקצועי ביותר עבור שיפוץ ושיקום תבניות. דברו איתנו 050-5205405

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן