בבדק בית איך נקבע המחיר?

0
914
קרדיט pixabay

בדק בית מחיר, זו שאלה שהרבה רוכשי דירות שואלים את עצמם טרם יחתמו על סיום החוזה הסופי. אם אתם עומדים להיכנס לדירה ולהנות מחיים טובים יותר, עליכם לשאול את עצמכם האם ווידאתם שהדירה שלכם עומדת בכל התקנים שהופכים את הדירה לראויה למגורים בטוחים יותר? לא מעט מקרים שמסתיימים בבתי משפט כוללים רוכשי דירות זועמים, שמפנים אצבע מאשימה על קבלני הבניה אחרי שמצאו שם ליקויי בניה חמורים. אם אתם רוצים לעלות על ליקויי הבניה בדירה שלכם בזמן לפני שהזמן ישחק לרעתכם, אתם צריכים לפנות לחברת בדק בית עם המלצות. חברת אינספקט איתור ליקויי בנייה הינה הבחירה שלכם.

בדק בית מחיר – על פי מה קובעים את המחירים

  • קודם כל חשוב שתדעו כי בדק בית זה אחד מהמקומות הרגישים שאתם לא באמת רוצים לחסוך בו. אחרי שהוצאתם כל כך הרבה כסף על הבניה והשיפוצים השונים בדירה החדשה, לא יזיק לכם להוסיף עוד כמה אלפים על ווידוא שהכל נעשה כמתוכנן.
  • אם חלילה לא תשקיעו בבדיקה מקיפה, יסודית ורצינית ייתכן שבמהלך השנים הקרובות יקרו נזקים מצטברים שהסך שלהם יעלה על עשרות אלפי שקלים, פי כמה וכמה מהבדיקה המקיפה והמקצועית. ומדובר רק בליקוי בניה אחד שיעלה לכם סכומים כאלו. הבדיקות שלנו עולות על כל הבעיות הצפויות.
  • המחיר יכול לנוע מכמה אלפים בודדים ולטפס למעלה, וזאת בהתאם לגודל הנכס ומספר החדרים. מחיר של בית קרקע / וילה יהיה הרבה יותר גדול מאשר בית דירה בבניין. כמובן ככל שיש יותר חדרים הבדיקה תעלה יותר.
  • בבדיקת דירה בודקים הכל – עוברים בצורה יסודית על כל מפרט הבניה של הדירה או הבית ובודקים את כל התשתיות וכל המקומות שאפשר שיהיו בעם בעיות בטיחותיות. זה כולל כמובן את כל התשתיות, איטום הגג, מצב הקירות ועמידותם, קווי החשמל, צנרות המים, הריצוף ועוד.

עושים לכם מחיר מעולה 

אם תפנו אלינו לחברת בדק בית אינספקט, איתור ליקויי בניה, אנחנו נבטיח לכם ששום אגורה לא תלך לאיבוד. אנחנו חברה שרואה חשיבות עליונה בסיפוק רצון הלקוחות שלנו, גם שנים רבות לאחר מתן השירות. המהנדסים שלנו יעשו עבודה מקצועית, מקיפה ואמינה ויתנו לכם מחיר משתלם. אל תכנסו לגור בדירה לפני שאתם עושים בדק בית מחיר מעולה אצלנו.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן