רישום חברה ברשם הקבלנים

0
933
רישום חברה ברשם הקבלנים
קרדיט pixabay

קבלן המעוניין לקבל פרויקטים בהיקפים בינוניים וגדולים ולזכות לאסמכתא מטעם המדינה על ניסיונו והכשרתו המקצועית, נדרש להירשם בפנקס הקבלנים. קבלנים בוחרים לבצע את הצעד הזה וליהנות ממגוון רחב של יתרונות. עם זאת, תנאים אלו לא חלים רק על יחידים. גם חברות קבלן מכל הגדלים נדרשות להירשם בפנקס ולזכות במעמד קבלן רשום כדי ליהנות מכל היתרונות. קומות רישום קבלנים מלווה חברות מכל הגדלים ובמגוון ענפים ומסייעת להם לנהל את התהליך על הצד הטוב ביותר.

הקריטריונים לרישום בפנקס הקבלנים משתנים מענף לענף ועל פי מאפיינים רבים נוספים. מנהלי חברות רבות אינם בטוחים מה בדיוק נדרש מהם, מהם תנאי הסף על מנת לקבל את ההכרה החיונית להרחבת הפעילות העסקית. לכן, מומלץ להסתייע באנשי מקצוע המתמחים בתהליך רישום קבלנים. עם הידע והבקיאות של איש המקצוע, סביר מאוד להניח שהדברים יתנהלו הרבה יותר מהר.

רישום חברה ברשם הקבלנים במהירות וביעילות

על פי חוק רישום קבלנים, עבודות בהיקפים ובסכומים גבוהים ובעלות אופי מורכב ורגיש, זמינות אך ורק לבעלי מקצוע הרשומים בפנקס הקבלנים. קבלן רשום רשאי להציע שירותים לגופים ממשלתיים ולהעסיק עובדים פלסטיניים. במובנים רבים, זהו הצעד שמציב אותך בליגה המקצועית בתחום שלך. כדי להתחיל בתהליך רישום חברה ברשם הקבלנים, יש למלא טופס בקשה ולהגישו לרשם הקבלנים בצירוף צילום תעודת זהות, תצהיר חתום על ידי עורך דין כי לבעלי המקצוע אין הרשעות קודמות, תעודת עוסק מורשה ואישור ניהול ספרים. לא כל בקשה מתקבלת באופן אוטומטי. קיימים תנאים רבים וסבוכים לרישום בפנקס המשתנים מענף לענף. לכן, חברות רבות מסתייעות באנשי מקצוע המסייעים להן לקדם את הבקשה וחוסכים להן זמן יקר.

ליווי חברות מכל הענפים 

קומות רישום קבלנים פועלת שנים רבות בתחום רישום הקבלנים, מאז שנת 2014 ומסייעת לחברות מכל הענפים בתחום לפתח את היקף הפעילות שלהן. כדי ללמוד עוד על תהליך רישום חברה ברשם הקבלנים ו סיווג קבלנים וליהנות מכל היתרונות העומדים לרשותך קבלנים רשומים, אנו מזמינים אותך להשאיר פרטים באתר כעת. הצוות שלנו ישמח להשיב על כל שאלה שלך וללוות אותך בכל התהליך.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן