ניהול מתקדם של פרויקט הבניה 

0
7426
ניהול מתקדם של פרויקט הבניה 

ליווי מקצועי של פרויקטים שונים בבניה מחויב בהכשרה מקיפה, ניסיון רב וידע מעמיק במגוון תחומים. על מנת להבטיח, בין היתר, שעבודת הבניה מתבצעת כהלכה, יש לפנות אל יועצים בתחומי האדריכלות, החשמל, האש, האינסטלציה וכן הלאה. כך, ניתן יהיה לקדם את הבניה כהלכה – עד לשלב הסיום המוצלח. 

בניה היא לא עניין של מה בכך, בין אם מדובר בבניית בית פרטי, בניין מגורים, חנויות, משרדים או מפעלים שונים. על מנת להבטיח כי תהליכי הבניה מתנהלים על מי מנוחות, רצוי לשתף פעולה עם קונסטרוקטור. מומחה זה יבטיח בניה בטיחותית ובהתאם לחוק בארץ. לשירותים חשובים אלו, ניתן לפנות אל חברת פתרונות הנדסה ובטיחות. כמו כן, ניתן לפנות אל חברה מובילה זו גם לקבלת ייעוץ בתחום פיתוח נוף, תנועה וחניה, בטיחות אש, חשמל ואינסטלציה. עובדי החברה ישמחו לעמוד לרשותכם בכל שאלה ובעיה. 

ללוות את התהליך – ולהתאים אותו לדרישות המחמירות ביותר 

השנים האחרונות הביאו עמן בשורה של ממש בתחום הנדל"ן, כאשר כיום ברור לכולם כי יש להבטיח בניה איכותית, מהמעלה הראשונה. במילים אחרות, ובין אם מדובר בבתים, וילות, בנייני מגורים, משרדים, מפעלים או שמא מדובר בסוגים אחרים של מבנים – יש לוודא כי תהליך העבודה מתנהל באחריות ובשקיפות מלאה. החל משלב התכנון ועד שלב התוצאה – כך המבנים בארץ יהיו בסטנדרט הגבוה כיום, וניתן יהיה לאכלס אותם ללא כל בעיה.

אחד הגורמים שיסייע בפרויקט הבניה, הינו יועץ בטיחות אש. כלומר בזכות מומחה זה, ניתן יהיה לצמצם ככל האפשר סיכונים מיותרים  – ואף למנוע אותם. בין אם מדובר בהיווצרותה של שריפה ובין אם מדובר במקרים אחרים, היועץ בתחום בטיחות האש: ילווה את הפרויקט אל מול שירותי הכבאות, יעניק ייעוץ מקצועי לאדריכל הפרויקט, יכין תכנית בטיחות אש התואמת את הדרישות וכן הלאה. 

שירות ייעוץ, ליווי ותכנון בניה מקצועיים

במקביל להתאמת המבנה לדרישות מערך כבאות האש, יש להבטיח כי הוא נגיש לקהל הרחב. המודעות לנושא זה הולכת ומתפתחת בעשורים האחרונים, ובהתאם עודכנו ההנחיות בחוק; הנחיות האומרות שיש להנגיש את המבנים השונים לבעלי מוגבלויות. בשל כך, יש להסתייע בשירותיו של יועץ נגישות. בשלב זה, מומלץ להיעזר בחברת פתרונות הנדסה ובטיחות. חברה מובילה זו מתמחה בייעוץ, בליווי ובתכנון בניה עד קבלת היתר בניה וטופס 4. לפרטים נוספים, ניתן ליצור קשר בטלפון: 054-2042088 

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן