איך לשלב אבן טבעית בבניית הבית שלכם?

0
37
קרדיט לתמונה: nstone.co.il

אבן טבעית מתאימה לשימושים רבים בבנייה והיא יכולה להעניק מראה נהדר לכל בית, אם הוא מחופה בחיפוי מלא או בבנייה של אלמנטים שונים כמו שבילים ומדרגות. המינון שלה במבנה יכול להיות מלא או רק חלקי ולבחור אותו גם לפי סוגי האבן והצבעים הטבעיים שלה, לפי האווירה שתרצו לקבל. יש אווירה מיוחדת בבית שיש בו חיפוי אבן חוץ מלא והוא נראה קלאסי ומיושן כמו בית שנבנה לפני מאות שנים. אי אפשר שלא להרגיש באווירה ההיסטורית של בניין כזה שמחובר היטב לנופים המקומיים שבו נעשה שימוש בחומרים מקומיים שמתכתבים היטב עם המגמה לשימור הסביבה והקיימות ששולטת באדריכלות. בתים כאלה מתאימים לאנשים שאוהבים יציבות ועמידות לשנים רבות ומראה של בית ייחודי גם כשמשתמשים בחיפוי אבן חלקי שמוסיף נופך טבעי ומחובר לשורשים המקומיים. מפעל נופי אבן ושיש מתמחה בניסור ועיבוד אבנים טבעיות מסוגים שונים לצורכי בנייה ברחבי הארץ.

לא רק על קירות

אבן טבעית היא חומר בנייה נהדר גם לריצוף ולא רק לחיפוי קירות. אפשר לבנות מהאבן הזאת גם מדרגות ורצפות, רחבות ושבילים וכל מה שנדרש לכם כמו חצר או מרפסת מרוצפת באבנים. כשמשתמשים באבנים בהירות לחיפוי זה יותר מקובל אבל אפשר למצוא גם שימוש באבנים כהות יותר כמו בזלת, גם לחיפוי קירות וגם לבנייה נוספת. ריצוף אבן בזלת, למשל, הוא אחד הריצופים שאפשר למצוא במקומות שונים והאלגנטיות הקלאסית והרגועה של האבן המיוחדת הזאת משפיעה על כל המראה והתחושה שמקבלים בבית. זוהי אבן חזקה מאוד שנוצרת כתוצאה מלבה שהתגבשה והתקשתה והיא משמשת כיום כאבן בנייה, חיפוי וריצוף כדי לשוות לבית מראה מכובד ויוצא דופן הודות לגוונים השחורי-אפורים שמתקבלים מעיבוד הבזלת. על החוזק והעמידות שלה אין צורך להרחיב משום שזוהי אבן שנמצאת אתנו מיליוני שנים ללא שינוי.

החומר האידיאלי לבנייה חיצונית

בניגוד לחומרי בנייה שונים שזקוקים לחומרי איטום נגד גשמים ונפגעים גם מקרינה ומאור השמש, אבן טבעית עמידה לאיתני הטבע והיא אידיאלית לבנייה חיצונית. בגלל זה, יש ביקוש גדול כל כך להזמנת אבן טבעית לריצוף חוץ כמו מרפסות וחצרות, משטחים ורחבות שונות שמרוצפות באבן טבעית. היתרונות שלה ברורים – היא חזקה ועמידה ולכן מתאימה להיות רצפה שעליה אפשר להניח כל דבר, היא לא נסדקת ונשברת והיא שומרת על האדמה מפני צמיחת עשבים שוטים וגם מאפשרת הליכה נוחה ונעימה בכל מזג אוויר. מפעל נופי אבן ושיש מנסר ומייצר אבנים טבעיות למטרת בנייה וריצוף בכל רחבי הארץ.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן