קבלן בניין ושיפוצים

0
1362
קבלן בניין ושיפוצים

במידה ואתם זקוקים לשירותיו המקצועיים של קבלן בניה ושיפוצים, חברת י.ב אחזקות ושיפוצים היא ללא ספק המענה אותו חיפשתם. חברתנו הוקמה על מנת להעניק מענה מקצועי לכל דרישה בענף הבניה והשיפוצים באזור המרכז והשרון בארץ. אנו עושים את עבודתנו בליווי של רישיון קבלן רשום . הצוות המקצועי שלנו עסק בסוגים שונים של פרויקטים, כשבניהם ניתן למצוא גם הקמת בניינים, בנית בתי יוקרה מהמוכרים בארץ, לצד שיפוצים נרחבים של דירות ובתים פרטיים, כמו גם אולמות תצוגה ומבנים מסחריים.

חשיבות הבחירה הנכונה של קבלן בניין ושיפוצים

בשעה שאנו מדברים על נושא חשוב כמו בניה ושיפוץ של בית או דירה, הרי שאנו חייבים להיות זהירים בעת בחירה של קבלן בניין בשרון. רק איש מקצוע מנוסה יהיה זה אשר יהפוך את כל התהליך למשתלם במיוחד.

זכרו לוודא כי הקבלן בו אתם בוחרים הוא בעל הניסיון המספק אשר ימנע ממנו לבצע טעויות שיעלו לכם ביותר, כמו בנייה של קיר עקום, חוסר באיטום נכון של הקירות החיצוניים או אפילו שבירה של קיר לא נכון. אחת הדרכים היעילות ביותר לוודא כי אתם אכן עומדים בפני איש מקצוע מנוסה תהיה לשאול אותו האם הוא רשום בפנקס הקבלנים.

קבלן רשום הינו איש מקצוע אשר מפוקח על ידי רשם הקבלנים. על כן, יהיה בעל הכישורים, המיומנויות והידע הנדרש על מנת שיוכל לבצע עבודות בנייה והנדסה כנדרש בחוק רישום קבלנים לעבודות הנדסה בנאיות.

מקפידים על רמת שירות גבוהה

י.ב אחזקות ושיפוצים, חרטו על דגלם את המחויבות ללקוחותיהם. אנו רואים ערך עליון בכל נושא העמידה בזמנים ושמירה על עבודה בגבולות התקציב אשר הוגדר מראש. על כן, הצוות המקצועי שלנו יאתר עבורכם את פתרונות הבניה היעילים, איכותיים ובטוחים ביותר על מנת לענות על כל הצרכים והדרישות שלכם. אנו מקפידים על שימוש בחומרי האיכותיים ביותר ומוודאים כי כל עבודת שיפוץ תתבצע ברמת הגימור הגבוהה ביותר.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן