עיצוב ברמה גבוהה לכל חלל

0
217
עיצוב פנים מודרני
קרדיט:shukimeir.co.il

על מנת להבין איזה מעצבי פנים בתל אביב אנחנו רוצים לפרויקט שלנו, בין אם זה עיצוב פנים לבתים, למשרדים, לחנויות וכדומה, אנו נצטרך להקפיד על מספר דגשים בבחירתם והם:

  • איכות ומוניטין- בחרו במעצב פנים בעל מוניטין, אחד כזה שאתם יודעים שיש לו שם מכובד בתחום, אך הוא גם איש נעים הליכות, סימפטי, ועם תודעת שירות מדהימה, וכן עובד ברמה גבוהה.
  • ניסיון ותקשורת- הקפידו לוודא את הניסיון של מעצב הפנים, וכן גם את התקשורת שלכם איתו, שכן זהו האדם אשר יהיה אחראי לעיצוב המבנה והתכנון שלו.
  • עבודות- וודאו את עבודותיו של מעצב הפנים על מנת לקבל החלטה מושכלת יותר וחכמה יותר.

לשם כך תוכלו לפנות אליי למלי לוי אלבוים אשר הינה מעצבת פנים ברמה הגבוהה ביותר שיש. מלי הינה בעלת ניסיון עתיר שנים בתחום עיצוב הפנים והיא מבינה באופן מיידי את צרכי הלקוח ממנה ומשלבת עם כך ניואנסים עיצוביים יוצאים מגדר הרגיל וכן גם איכות והקפדה בכל עבודה שהיא עושה. מלי דוגלת בשיטה של להרגיש ואז לתכנן ואז לעצב וכך היא מבצעת שרטוטי תלת מימד אשר מדמים באופן מושלם את הנכס וכן עבודותיה מאופיינות באופן מימנליסטי-אקלקטי.

סגנון מיוחד ומושלם

על מנת לבצע עיצוב מנימליסטי  ברמה גבוהה ואיכותית יש צורך במעצבת פנים ברמה גבוהה אשר דוגלת בסגנון עיצוב זה, וזאת כי עיצוב מנימליסטי הינו ייחודי, שכן עיצוב זה ניחן בצבעים בהירים, לרוב צבעי לבן, כמו כן בסגנון זה נקפיד על אווירה של ניקיון, זאת אומרת שכל הרהיטים שאין בהם צורך לא יהיו מפוזרים בבית ועל כן כל רהיט יבוא בהלימה עם הרהיט שבקרבתו, וכן ישתלב לתוך חלל מושלם ויפהפה אשר מעניק אווירה פשוט קסומה בבית. בנוסף לכך כל חדר מקבל את המקום שלו ומקפיד על רמות עיצוב יוצאות דופן אשר מייחדות את החדר הספציפי.

אז איך בוחרים מעצב מקצועי

אחד מאנשי המקצוע המיומנים ביותר והחשובים ביותר בתכנון של בית זוהי ללא ספק מעצבת פנים ברחובות אשר דרכה תוכלו ליהנות מעיצובים מושלמים וייחודיים לבית שלכם וכן גם מאיכות, לשם כך תוכלו לפנות אליי למשרדה של מלי לוי אלבוים, מלי הינה מעצבת פנים ברמה הגבוהה ביותר אשר דוגלת בסגנון עיצוב מנימליסטי-אקלקטי. כמו כן היא מקפידה על קו עיצוב חדשני ומיוחד אשר תואם לעיצובים הבינלאומיים. לפרטים נוספים וייעוץ חייגו: 054-4620273 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה\שאלה בנושא.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן