איך מתקינים נכון גלאי אש

0
17
קרדיט - Canva

התקנה מקצועית ומדויקת של מערכת לגילוי אש ועשן הכרחית בכל מבנה. היכולת לקבל התרעה מיד כאשר פורצת האש מאפשרת לנו להציל חיים ולצמצם באופן משמעותי את הנזק לרכוש. התקנת גלאי אש היא עסק למקצוענים ובהתאם נקפיד לבחור בצוות מומחה, מנוסה ואמין. גלאי אש נכנס לפעולה מיד כאשר הוא מזהה טמפרטורה גבוהה שמאפיינת אש. מערכת גילוי ומיגון אש נחוצה בכל עסק עם דגש על עסקים שמאחסנים חומרים דליקים. יש להתאים לכל מרחב מערכת גילוי אש על פי המאפיינים של המקום והתנאים בשטח.

בשביל מה צריך גלאי אש?

התפקיד העיקרי של גלאי האש הוא בהפעלת התרעה מיד כאשר מתפרצת האש. ההתרעה מאפשרת לדיירי המתחם להתפנות ומצמצמת כך את הפגיעה בנפש. התקנת גלאי אש חיונית גם להגנה על הרכוש שלכם, התרעה מוקדמת תאפשר פעולה מהירה לכיבוי האש וצמצום הנזק. כיום כאשר קיימות מערכות מתקדמות לכיבוי וגילוי אש אין כל סיבה לאבד רכוש או לסכן חיי אדם במצב של שריפה.  התקנת גלאי אש נדרשת היום בכל בית עסק, מבנה מסחר או תעשייה, מתחמים ציבוריים וגם בתי מגורים.

כיצד פועל גלאי אש?

הטכנולוגיה החדשה בתחום מאפשרת זיהוי מהיר ומדויק של עשן, אש וחומרי בעירה. התקנה נכונה של מערכת גילוי אש (בעיקר מיקום נכון) מצילה חיים. גלאי האש מופעל באופן מידי ואוטומטי מיד כאשר החיישנים מזהים סממן של אש (טמפרטורה גבוהה, עשן). אזעקה מופעלת במטרה לאפשר לתושבי המתחם להתפנות במהרה ולהזעיק את כוחות הכיבוי. התקנת מערכת של ספרינקלרים תאפשר התזה אוטומטית של מים באזור בו החיישנים מזהים התפרצות אש. מערכות גילוי אש בבתי עסק, מתחמי תעשייה ומרכזים ציבוריים יש לחבר אל מערכת החשמל. גלאים ביתיים יופעלו לרוב באמצעות סוללות שיש לזכור להחליף באופן קבוע.

היכן למקם את הגלאי?

על כל החלקים שמרכיבים את מערכת גילוי האש שלכם לפעול יחד ובהתאם נמליץ לרכוש את כל חלקי המערכת באותו המקום. גלאי אש יש להתקין על התקרה או במיקום גבוה על הקיר בסמוך לתקרה. התייעצות עם אנשי מקצוע חיונית לבחירת המיקום האפקטיבי ביותר. שימו לב שאין כל פתח אוורור בטווח של מטר וחצי מהגלאי. חיבור של המערכת לחשמל דורש לעתים התייעצות עם חשמלאי. חברת אגן בינדו בע"מ מתמחה בהתקנה ותחזוקה של מערכות גילוי אש ועשן, חייגו עכשיו למענה מהיר, מקצועי ומדויק, בטיחות אש היא לא תחום בו אתם יכולים להרשות לעצמכם להתפשר על פחות מהטוב ביותר.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן